Szállítás és fizetés
A megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területén a Magyar Posta Zrt. Logisztika üzletága (továbbiakban: MPL) vagy a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálatával küldjük el vásárlóinknak. Utánvétel esetén a futárnál készpénzben vagy bankkártyával lehet a megrendelt terméket kiegyenlíteni. Előre utalás esetén 3 munkanap áll lehetőségre az utalásra, amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az utalás a számlára a megrendelést töröljük.
Szlovákiából megrendelést utánvéttel és előre utalással tudjuk teljesíteni az alábbi bankszámlára való utalással: SK36 1100 0000 0029 4509 0091 Tatra Banka, Molett fashion s.r.o.
Házhozszállítás:
A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.
Szállítási költségek
A szállítás költsége belföldi szállítás esetén csomagonként: utánvéttel 2.090 Ft, előre utalással 1.690 Ft.
Szlovákiába történő szállítás költsége csomagonként: utánvéttel 6,00 Euro; előre utalással 5,00 Euro.
Szállítási határidő
A csomag a rendelés napját követő 3-7 munkanap után kerül kiszállításra, amennyiben a megrendelt áru a raktárkészleten rendelkezésre áll.
Amennyiben készlethiány miatt a megrendelést később vagy esetleg nem tudjuk teljesíteni, arról telefonon vagy írásban tájékoztatjuk a megrendelőt.
A szállítással kapcsolatos egyéb tudnivalók
A megrendelő a lakcím, vagy számlázási címtől eltérő, külön szállítási címre is kérheti a csomagot, amennyiben azt a megrendeléskor pontos adatokkal előre jelzi.
A helyes átvétel módja
Bármelyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük, jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.
Visszaküldés:
2000 Szentendre, Kucsera Ferenc u.2.
A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.